Wednesday, March 21, 2012

03/14 2nd Stupid sketch while boarding CSA ; )

Or when you feel like the only one being...different ; )



I know this strange drawing needs a content's explanation : )
So this is just a random sketch I draw while boarding the plane to Tokyo, proving how I'm always acting so weird while I'm alone.

This time I realized I was simply stressing out before the stewardess comes to offer me a drink for the mere reason I didn't knew what to order =D 

I was like the sketch you see above, lost facing the huge variety of drink offered, tho I should have just choose any thirst quenching. But no, this was something I was obviously unable to do
(But yeah I might have exaggerated a bit =D)



The (only) good thing one can get out of this behavior is that It always makes me laugh at myself so loud, so I never get bored, even alone.
But the (huge) drawback is that I just always look and sound SO insane. Really.

Edit : Ce dessin me fait aussi rire aujourd'hui parce que comme vous pouvez voir sur le dessin en bas a gauche (en jap avec une flèche) il est écrit: "めちゃ優柔不断な女性".
  Cette expression que j'avais utilisée pour plaisanter, 優柔不断 est censée designer les gens qui n'arrivent jamais à se décider.
Et lors de notre premier rendez vous avec mon petit ami il m'avait sorti exactement la même phrase "Tu ne serais pas une personne super indécise toi par hasard?" donc là, comme une private joke de moi à moi même j'avais pouffé de rire ...0
(Oui un peu trop de privates jokes de moi a moi même, je vais finir à l'asile je pense)...

Pour ce qui est de mon copain, il avait un peu raison, pendant la soirée le mot d'ordre a été: ''Beeeeeen, je sais pas"
*devant le menu du restau apres 30 minutes*
-Beeeen, on prend plusieurs truc et on partage? :D
-Karaoke, Game Center ou Billard tu dis? Beeeeeen les trois on peut?

Bon j'arrête de faire le récit d'anecdotes ridicules, non j'arrête pas, si aller...Bon... beeeeeeeen...(je plaisante hein!)

Haha! 笑 ^_^

Décidement vôtre,

No comments:

Post a Comment

Blog Archive